.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
در آخرین ساعت‌های سال ۱۴۰۲، ویدیویی دردآور توسط یکتا ناصر منتشر شد که او مدعی بود منوچهرهادی تنها دخترشان را دزدیده و به زور برده است! دلیل انتشار این ویدیو در فضای مجازی چه بود و چه کسی بخاطر آن مجازات خواهد شد؟ در ماجرای اختلافات منوچهر هادی و یکتا ناصر چه کسی مجازات می‌شود؟
در آخرین ساعت‌های سال ۱۴۰۲، ویدیویی دردآور توسط یکتا ناصر منتشر شد که او مدعی بود منوچهرهادی تنها دخترشان را دزدیده و به زور برده است! دلیل انتشار این ویدیو در فضای مجازی چه بود و چه کسی بخاطر آن مجازات خواهد شد؟(ادامه)
احسان خاندوزی ، وزیر اقتصاد و سخنگوی دولت در جمع خبرنگاران گفت : ز ابتدای سال ۱۴۰۲ تورم در بازار دارایی‌های مختلف از جمله بخش مسکن کاهنده بوده است که البته کاهش نرخ تورم به معنای کاهش قیمت نیست / تکذیب ساخت خانه‌های ۲۵ متری ....(خبر)
(ادامه)
هزینه ماهانه درمان اوتیسم در ایران چقدر است؟
(ادامه)
شمال نیوز : رکود ۱۸ ساله مجتمع فرهنگی و نبود فضای مناسب اجرای برنامه های هنری، فعالان فرهنگ و هنر در غرب مازندران از جمله رامسر را خانه به دوش کرده است. رامسر در آرزوی یک متر فضای فرهنگی/ هنرمندان خانه به دوش هستند
شمال نیوز : رکود ۱۸ ساله مجتمع فرهنگی و نبود فضای مناسب اجرای برنامه های هنری، فعالان فرهنگ و هنر در غرب مازندران از جمله رامسر را خانه به دوش کرده است.(ادامه)
آیا دانش آموزان واقعا به مشق شب نیاز دارند؟
حتی با افزایش حجم داده‌ها، تشخیص اینکه آیا مشق شب به دانش آموزان کمک می‌کند یا آسیب می‌رساند، دشوار است.(ادامه)

 ازدارابکلا ساری تا پایتخت / گسترش طرح کنشکر محیط زیست مازندرانی به همه روستاهای ایران
(ادامه)
۹ میلیون نفر از کمک‌بگیران سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی از یارانه بگیران جدید هستند. این افراد یارانه ۲۰۰ هزار تومانی می‌گیرند
۹ میلیون نفر از کمک‌بگیران سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی از یارانه بگیران جدید هستند.(ادامه)
دانش‌آموزان چه واکسنی تزریق می‌کنند؟
مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۴۳ میلیون و ۳۷۲ هزار و ۲۷۰ دُز رسیده و اکنون واکسیناسیون زیر ۱۸ ساله‌ها و به عبارتی دیگر دانش آموزان آغاز شده و تا دو هفته دیگر در کل کشو اجرا می‌شود. (ادامه)
استاندار:لزوم استفاده از انجمن‌های مردم نهاد در حوزه کودکان کار
استاندار مازندران گفت:باید از ظرفیت انجمن‌های مردم نهاد در حوزه کودکان کار و خیابانی استفاده شود.(ادامه)
بهترین زمان تزریق واکسن آنفلوانزا
با شروع فصل سرما و افزایش احتمال ابتلاء به بیماری‌های تنفسی و بیماری‌های عفونی و ویروسی مانند سرماخوردگی و آنفلوانزا، تجویز این واکسن توصیه می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : توقف فوری عملیات اجرایی سد فینسک و تدوین و تصویب طرح جامع مدیریت منابع آب استان مازندران با هدف ارتقای بهره وری و ممنوعیت انتقال آب از استان.... از درخواست استیضاح وزیر نیرو تا توقف ساخت سد فینسک و انتقال آب از البرز شمالی
شمال نیوز : توقف فوری عملیات اجرایی سد فینسک و تدوین و تصویب طرح جامع مدیریت منابع آب استان مازندران با هدف ارتقای بهره وری و ممنوعیت انتقال آب از استان....(ادامه)
نامه رییس سازمان نظام پزشکی به رییس جمهور
رئیس شورای عالی سازمان نظام پزشکی در نامه ای به رئیس جمهور مواردی به منظور کمک به کنترل این بحران در کوتاهترین زمان و کمترین هزینه به اطلاع وی رساند.(ادامه)
مازندران با استان دوستدار کودک فاصله دارد
مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران گفت: مازندران تا تبدیل شدن به استان دوستدار کودک فاصله زیادی دارد و باید زیرساخت ها فراهم شود.(ادامه)
عامل اصلی افسردگی در جوامع چیست؟
عوامل زیادی در میزان حس رضایتمندی افراد در جامعه و همچنین شیوع افسردگی دخیل هستند. عواملی که در راس آن‌ها شرایط اجتماعی و وضعیت اقتصادی خانوارها در جامعه است.(ادامه)
بیمه حق دارد داروهای شیمی‌درمانی خارجی را پوشش ندهد
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: داروهای بیماران شیمی‌درمانی که مورد تأیید انجمن آنکولوژیست‌های کشور است، همراه با پوشش بیمه‌ای است.(ادامه)
نقش والدین در حفظ حریم خصوصی کودکان در شبکه های اجتماعی(يادداشت)
(ادامه)
حمایت شبکه های اجتماعی ایرانی از تحصیل کودکان افغان
شمال نیوز : موجي كه به راه افتاد تا آنجا پيش رفت كه وزير آموزش و پرورش هم با آن همراه شد. محمد بطحايي در توييتر خود نوشت: «تحصيل علم و دانش در هر شرايطي حق تمام افراد است، تلاش مي‌كنم تا دانش‌آموزان هيچ مليتي از مهر جا نمانند.»(ادامه)
حاشیه‌های دیدار دانشجویی رهبر معظم انقلاب
بچه‌ها مبهوت ِ شوخی صریح و پرکنایه‌ آقا هستند که ناگهان به‌جای تکبیر، صدای تشویق بلند می‌شود. حسینیه امام خمینی برای چند لحظه هم که شده، شور ِ سالن‌های دانشگاهی را تجربه می‌کند.(ادامه)
هر مزاجی چه نوع گوشتی باید مصرف کند؟
پزشکان طب سنتی و مدرن معتقدند گوشت یکی از منابع اصلی غذایی است که حذف آن سلامت را به خطر می‌اندازد.(ادامه)
نخستین بیمارستان تخصصی بیماران ای بی در ساری ساخته می‌شود
نخستین بیمارستان تخصصی بیماران E.B در ساری ساخته می‌شود(ادامه)
چه‌کسانی بانوی‌اول آمریکا بوده‌اند؟+تصاویر
ارزیابی کارشناسان از انستیتیو تحقیقات کالج سیه نا نشان داد که «الینور روزولت» به عنوان بهترین بانوی اول طول در تمام طول تاریخ امریکا شناخته شده است. او هم وجهه مردمی خوبی داشت و هم از جاذبه قوی‌ای برخوردار بود.(ادامه)
حال بزرگترین رصدخانه شمال کشور وخیم است!
در جهان امروز ، مراکز نجومی و رصدخانه ای زیادی در شهرهای کوچک و بزرگ، با هدف آشنایی عموم مردم با آسمان و دانش نجوم در اماکن عمومی شهرها مانند پارک ها و فضای سبز، فرهنگسراها ، مراکز آموزشی عمومی و... (ادامه)
بیماری ناشناخته اهالی یک روستا در شمال
ازچالوس که می‌گذری، روستایی در دل طبعیت نظرت را جلب می‌کند؛ روستایی با طبیعت بکر و فریبنده. گویی همه زیبایی‌های شمال کشور یک‌جا در این روستا جمع شده اما در پس این همه زیبایی که روحت را جادو می‌کند، رازی سر به‌مهر نهفته است؛ رازی که حتی اهالی، آن را در گوش یکدیگر پچ‌پچ هم نمی‌کردند تا مبادا باد آن را به گوش غریبه‌ها برساند.(ادامه)
تحقیق و تفحص از وزارت نیرو کلید خورد
کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس آخرین وضعیت گروه های تکفیری و سلفی در منطقه را هفته جاری بررسی می کند.(ادامه)
حمایت رسانه‌های ایرانی از یک‌اقدام خندوانه
(ادامه)
9 وزیر به مجلس می‌روند
وزرای نیرو، اقتصاد، امور خارجه، آموزش و پرورش، علوم، تعاون کار و رفاه اجتماعی، نفت، دادگستری و جهاد کشاورزی هفته آینده به کمیسیون‌های تخصصی مجلس جهت پاسخ به سئوالات تعدادی از نمایندگان یا برگزاری جلسات هم اندیشی و بررسی موضوعات خاص کمیسیون‌ها می‌روند.(ادامه)
روایت تلخ از تجاوز ۶ مرد سنگ دل به دختر ۱۱ ساله از زبان شاهدان عینی
روایت تلخ از تجاوز ۶ مرد سنگ دل به دختر ۱۱ ساله از زبان شاهدان عینی ، سند تلخی از اتفاقاتی است که ممکن است در هر جامعه رخ دهد.(ادامه)
عکس/ حرکت زیبای علی دایی
علی دایی از انجمن حمایت از کودکان کار بازدید کرد.(ادامه)
افزایش شمار دختران فراری
(ادامه)
قرار هنرمندان برای همراهی با دردمندان
دو - سه شب پیش در جشن انجمن منتقدان که البته بیشتر شبیه شد به گردهمایی و اعتراض هنرمندان به سرطان، «مصطفی عبدالهی» که ۱۴ ماه است با بیماری سرطان مبارزه می‌کند، خطاب به حاضران در مراسم گفت: «در هر شرایطی باید شأن هنرمند حفظ شود. من اگر بخواهم گدایی کنم، روزانه میلیون‌ها تومان پول به دست خواهم آورد ولی رفتار درستی نیست.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.